Τι είμαι, τι νομίζουν οι άλλοι οι άλλοι, 'ότι είμαι ,και τι είμαι πραγματίκα,

Πραγματικά..; Tο ερώτημα αυτό δεν είναι πραγματικό
 Ερώτημα. Κατά την διαρκεία της πορείας της ζωής μου πάντα έπεφτα σε αδιέξοδο, για το τι πιστεύουν οι άλλοι ότι είμαι, και ποτέ για το ποίος είμαι εγώ, και πώς μπορώ αυτά τα μικρά χαρακτηρίστικα του εαυτού μου να τα βγάλω προς τα έξω,
(είναι αναγκαίο όλο αυτό;) Mα φυσικά και όχι: Στο ποίος είσαι εσύ δεν έχει σημασία, Μα πάντα! και όχι στο ποίος είσαι εσύ, δεν έχει σημασία, μα πάντα όμως να είσαι αληθινός μς τον εαυτό σου και μετα με τους υπολοίπους τους άλλους.

Σε Όλη την διάρκεια της ζωής σου  θα γνωρίσεις ανθρώπους που θα κάνουν τα πάντα.
για να παίσεις στην παγίδα να δείχνεις τον ψεύτικο εαυτό σου , και αν πράγματι το κάνεις και νιώθεις ότι εντυπωσίασες τους άλλους και Μέτα νιώθεις τύψεις., η αλήθεια φίλιε/η μου , είναι ότι το αληθινό θα φανεί εξάλουν  μην ξεχάσεις ότι εσύ είσαι αυτός που σκέφτεται και μπορείς να τροποποιήσεις τον εαυτό σου όπως πραγμάτικα θα ήθελες να είναι.'Ισώς να φανεί ότι δύσκολες ώρες και έρχονται να χτυπίσεις το πρωινό σου,το κρεβάτι σου, την διάθεση σου: Μα! αν νιώθεις κάτι τέτοιο άκου το σώμα σου, είναι ζωντανός οργανισμός. Εκτός από το εσύ εσύ άκου τι σου λέει , επικοινώνησε με τον  εαυτο σου, Το άρθρο  θέλει να να μιλήσει ότι το πρόβλημα στην αποδοχή των άλλων δεν είναι
πραγματικά η 'αποδόχη οι άλλοι'
άλλα εσύ, μείνε μονός, μάζεψε δυνάμεις τροποποιείτε το σωμά και τον νου  σε μοναχικοτητα, σε απλή ροή σκέψης, για να τα καταφέρω αυτά σε έναν μικρό βαθμό έμεινα μονός, για ένα μικρό διάστημα, μάζεψα δύναμής και ξεκίνησα να κυνηγώ αυτά  που κυνηγάω.,

Ποτέ να μην λες να μην λες 'προσπαθώ'Πραγματικά γιατί;; Τι σημαίνει να λες πρόσπαθω ;
Άπλα δρασε: H Δράση θα σε κάνει ο εαυτός σου
έχεις δει ποτέ ένα μόλις-νεογέννητο πουλάρι όταν βγαίνει πρώτη φορα
 στήν γεννά ;  στο πώς παλεύει να σταθεί όρθιο στα πόδια του;  η φύση είναι πραγματικά ένας δασκάλος.

Αρά λοιπόν αν έχεις πέσει σε αυτήν την παγίδα, τότε δεν έχεις παρά να ακούσεις τον εαυτό σου
να βρεις ποίος είσαι,πως το πετυχαίνω αυτό; Φυσικά ο διαλογισμός, δεν ξέρω κάτι άλλο που
να με βοηθάει εμένα,είναι τρομακτική διαδικασία μεν, γιατί γίνονται συναισθήματα που ήταν καιρό κρυμμένα ελεύθερα,  Μα μετά απ' την συννεφιά έρχονται κακοκαιρίες και στο τέλος. Ακολουθεί  ο ήλιος μαζί με το ουράνιο τόξο, Αυτό είναι  ολοί οι άνθρωποι, αυτό είσαι και έσυ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ιγκιγκαι:Tα μυστίκα της ιαπώνιας για μια μακρά και ευτηχισμένη ζωη

Λίγα λογία