Εξί ισχυρά τρόφιμα για τον εγκέφαλο

Η παρακάτω λίστα είναι   έξι ισχυρά τρόφιμα που ενισχύουν και βοηθούν τον εγκέφαλο μας να ερεθιστεί.Εδώ παρουσιαζω τα  έξι τρόφιμα που βοηθάνε στην πλήρη υγεία του μυαλού μας.επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι υπάρχουν τροφές που βοηθάνε και να βελτιώσουν  εντυπωσιακά την μνήμη μας. κάνουν ευκολότερη την συγκέντρωση για με μελέτη, για να σκεφτούμε και να μπορέσουμε να πράξουμε αναλόγως, ενά υγιές.ένα υγιές μυαλό είναι ένα υγιές σώμα !

Αν και επιστημονικές μελέτες έχουν  γνωρίσει ήδη πως δουλεύει ο εγκέφαλος μας και πως μπορούμε να το κρατήσουμε Υγιή ,αυτο που δεν γνωρίζουμε είναι πως πραγματικά λειτουργεί.ο ανθρωπινός εγκέφαλος χωρίς αμφιβολία είναι ένα ακόμα  μυστηριώδες μέρος του σώματος μας.ξέρετε πχ τι είναι ο εγκεφαλικός μυς και πως λειτουργεί;
παμε!


1# Σολωμός -είναι ενα  σταδιακά καθημερινό φαγητό περισσότερο σε χώρες όπως Αμερική  Σκανδιναβία άλλα επιστημονικές μελέτες δείχνουν  ότι είναι ένα πολύ υγιές φαγητό  όχι Μονό για την καρδία και το δέρμα. άλλα και για το μυαλό μας .Περιέχει  DHA H Αλλιώς  ωμέγα  - 3 λιπαρό οξύ απαραίτητο για την λειτουργία του εγκέφαλου , Η  DHA  Φαίνεται να μπορεί  να ενισχύσει την ομαλή υγιείς λειτουργία του εγκέφαλου και όχι Μονό , ο Σολομός είναι πλούσιος από τ α ωμέγα 3 αυτά τα λιπαρά,



2# αβοκάντο - στη λίστα μας είναι το αβακάντο  των υπέρ τροφων μας ,τα αβοκάντο είναι πλουσια σε ακορεστα λιπη.επισεις εξερετηκα υγιες αν και η συχνη του υπερκαταναλωση θα πρεπει να αποφευγετε, ειναι εξερετηκα υγιες στην μεβρανη των εγκεφαλικων κυτταρων μας, τα αβοκαντο μας ειναι πλουσια σε μονο ακορεστα λιπαρα οξεα .που προστατευουν τα κυτταρα των νευρωνων του εγκέφαλου  και που βελτιωνουν εξερετηκα την μυηκη δυναμη του σωματος μας συν του εγκέφαλου, τα αβοκάντο επισεις έχουν την εξεσια ιδιοτητα της πληρους υγιους ροης του αιματος στο σώματος μας

3# μαυρη σοκολατα - είναι σίγουρα η ποιο νοστημη στην λίστα μας των ισχυρων τροφων μας, το κακαο που βρησκετε στην μαυρη σοκολατα μας  μπορει να  βελτιωσει της λεκτικες και μνημησιακες μας λειτουργειες, αν καταναλοθει σε πολυ μικρη ποσοτητα  αυτο που θα κανει ειναι ειναι αυξησει την ροη του αιματος στον εγκεφαλο.απλα απολαυστε την

4# μπροκολο - ειναι συμαντικο για τον εγκεφαλο μας λογω των  θρεπτικων συστατικων του, το μπροκολο ειναι πλουσιο σε βιταμηνη κ (φολικο οξυ ) μπορουν να αυξησουν της ικανοτητες στην μνημη μας , το φολικο οξυ συμφωνα με μελετες μπορει να προλαβει  και να νικησει την νοσσο αλτσχαιμερ επισεις μπορει να μας κανει ποιο πολυ ευτηχισμενους αν καταλωνετε καθημερινα σε βαση

5# αυγα - Τα αυγα ειναι πλουσια σε ομεγα-3 λιπαρα οξεα πολυ συμαντικα αποως αναφεραμε και πανω και και ειναι επισεις πλουσια σε βιταμινη Ε ειναι ισχυρο αντικαταθληπτικο και ισως αντιδοτο οπως αναφερουν ερευνες για την νοσσο αλτσχαιμερ

6# και το τελευτεο της λιστας μας ειναι το παντζαρι ,τα παντζαρια εχουν βιταμινη Β που ειναι συμαντικη για την λειτουργεια του εγκεφαλου προστατευουν την καρδια το αιμα το εντερο και φυσικα τον εγκεφαλο για την αντικαταθλιπτικη δραση που εχουν ειναι πλουσια σε φολυκο οξυ

επισεις  να μην ξεχναμε την ασκηση 35 λεπτων περπατημα σε γρυγορο βημα η το τρεξιμο πγια τηβν υγεια οχι μονο του  εγκεφαλου αλλα και του πνευματος μας συννηστατε 30 λεπτα περπατημα στην φυση ειναιι υπεραρκετο.
Ευχαριστω!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ιγκιγκαι:Tα μυστίκα της ιαπώνιας για μια μακρά και ευτηχισμένη ζωη

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

Osho: Πόνος, η πύλη της σοφίας